mandag 7. juni 2010

Takk for meg

Ett år har gått. Fy så fort... I løpet av året har jeg fått et helt nytt syn på andre kulturer og klarer den dag i dag å sette meg inn i andres levemåte - bedre enn jeg gjorde før. I begynnelsen var faget litt tungt, men etterhvart ble det mye enklere. Det var en sammenheng i alt, og når alle bitene nå nylig ble satt sammen så kunne man se helheten. På denne måten kan jeg enklere bruke de begrepene vi har lært i hverdagen.
Jeg er posetivt overrasket over faget. Det har vært et morsomt og interessant år. Vi har blogget en del. Det er en enkel måte å levere småoppgaver på. Likevell kan det noen ganger være bedre å levere en oppgave til læreren, og ikke til et helt nettverk. Store oppgaver som gjerne karaktersettes kan være bedre å levere over it'sern, etter min mening. Men selvsagt, "blogg om det vi har gjennomgått" kan helt klart leveres som en bloggpost!
Uansett, et artig år, og enda et er i vente! love G

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar